přejít na obsah stránky
Naše poslání

Někdo chtěl hrát a někdo tvořit, někdo organizoval a někdo se snažil vyniknout, ale všichni jsme měli čekat, až zazvoní.

Sešli jsme se, abychom pomohli přinést na střední školu trochu toho, co nám v ní občas chybělo. Dobré hry, soutěže dostupné všem, akce pro celou školu a prostor zkusit takové věci organizovat pro ostatní.

Věříme, že střední škola není žádná čekárna na ten zábavnější život po posledním zazvonění.


Prezentiáda získala 2. místo na České ceně za PR

Seznam akcí

Současné

  • pIšQworky 2013

    Již šestý ročník soutěže v logické hře piškvorky zavítal na střední a základní školy. Soutěž v logické hře piškvorky je určená pro studenty středních škol, ale také pro hráče z osmých a devátých tříd základních škol. Křížky a kolečka si letos užijí i studenti na Slovensku. XO jsou všude. Buď XO!

Minulé

  • Prezentiáda 2013

    Čtvrtý ročník soutěže v prezentačních dovednostech již odstartoval. Tříčlenné týmy mohou bojovat o prestiž na poli prezentace, soutěžit o hodnotné ceny a o postup na finále ve Vysoké škole ekonomie a managementu, sídle spolupořadatele soutěže.

  • pIšQworky 2012

    „Týmové hraní piškvorek vzniklo v roce 2008, protože chyběla středoškolská soutěž, kterou by si mohl zahrát každý bez rozdílu známek a znalostí. Během předchozích čtyř ročníků se pIšQworky staly studenty milovanou a učiteli vyhledávanou soutěží. My jsme se letos rozhodli splnit prosby žáků i učitelů a jako dárek k jubilejnímu pátému ročníku dát i osmákům a deváťákům možnost změřit síly se staršími kamarády. Vítězem se stane ten, co to dá za pět!“, Petr Soukeník, koordinátor projektu

  • Prezentiáda 2012

    Prezentiáda je tu potřetí, aby z trémujících studentů udělala mistry prezentace. Odborníci z Microsoftu smekají před finalisty minulých ročníků, Vysoká škola ekonomie a managementu se stává spolupořadatelem soutěže.

  • pIšQworky 2011

    "Zkřižme pera a pojďme si hrát!" pIšQworky jsou tu počtvrté a stávají se uznávanou soutěží.

  • Prezentiáda 2011

    Druhý ročník Prezentiády prokazuje, že po soft skills a umění prezentace je na středních školách stále hlad. Co může být lepší než zasoutěžit si, naučit se týmové práci, stát se mistrem prezentace a ještě vyhrát tři notebooky? Na soutěžící čeká mírně futurologické téma "naše škola za deset let". Mají před sebou spoustu práce s Power Pointem, nacvičování svých vystoupení před spolužáky a nakonec konfrontaci s odbornou porotou a dalšími školními týmy.

  • pIšQworky 2010

    Třetí ročník nejoblíbenější středoškolské soutěže vyzývá všechny studenty, aby zkřížili pera.

  • Prezentiáda 2010

    Prezentiáda je po pIšQworkách prvním výrazným krokem k rozšíření počtu soutěží a aktivit. I tentokrát jde o soutěž pro středoškoláky, která jim kromě zábavy a hodnotných cen přinese hlavně cenné zkušenosti a dovednosti.

  • pIšQworky 2009

    Druhý ročník pIšQworek byl všemi netrpělivě očekáván. Zavedené soutěže se zúčastnila každá čtvrtá střední škola v České republice. Celkový počet soutěžících studentů dosáhl sedmnácti tisíc. Pozitivně byla soutěž vnímána i Ministerstvem školství (které poskytlo dotaci), kraji (oficiální záštity) a médii včetně celostátních deníků a televizí.

  • pIšQworky 2008

    Podzim roku 2008 se na většině středních škol v celé České republice nesl v duchu historicky největšího turnaje v piškvorkách – pIšQworky. Díky organizátorům z občanského sdružení Student Cyber Games se z tradičně utajované kratochvíle stala legální forma soutěžení, mnohdy nečekaně podporovaná i samotnými profesory. A co o pIšQworkách prozrazují závěrečné statistiky?

  • SCG 05/06

    Třetí a dosud poslední ročník s názvem Student Cyber Games 2006 měl poprvé celorepublikovou působnost. Do akce se zapojilo všech 14 krajů a systém turnaje se rozrostl na 3 úrovně – oblastní, krajskou a republikovou.

  • SCG 04/05

    Ročník 2004/2005 probíhající od 6. do 20. prosince 2004 se poprvé uskutečnil oficiálně pod jménem občanského sdružení Student Cyber Games. Turnaj se v tomto roce rozšířil již i za hranice Brna a dohromady se do soutěže zapojilo 105 škol z 6 krajů České republiky.

  • SCG 03/04

    Akce s původním názvem "turnaj středních škol v počítačové hře" se uskutečnila 12. prosince 2003 a byla prvním ročníkem turnajů pořádaných budoucími členy občanského sdružení Student Cyber Games.

Budoucí

  • Prezentiáda 2014

    Už popáté se na jaře 2014 budou studenti moct postavit před plátno a vyzkoušet si své prezentační dovednosti. Coming soon!

  • Současnost a budoucnost SCG

    Student Cyber Games má v popisu práce pořádání turnajů, soutěží, lig a mistrovství, podporu volnočasových aktivit studentů, ale také vzdělávací a osvětovou činnost pro veřejnost a vydávání publikací. Činnost SCG je dlouhodobě zaměřena především na studenty středních škol a podporu školního soutěžení.